Tot mai multe vedete din România promovează cazinouri online

Lumea jocurilor noroc are multe în comun cu lumea showbiz-ului, de la emoțiile generate până la vedetele care trec pragurile cazinourilor sau care devin ambasadorii unor branduri de gambling.

De-a lungul timpului, presa a scris despre persoane publice care au fost surprinse jucând la păcănele sau la ruletă. Printre ele: Viorel Lis, Anda Adam, Speak și Ștefania, Oana Roman, Cătălin Crișan și Liviu Vârciu. Cel din urmă chiar a prezentat la o televiziune emisiunea Roata Norocului, în care concurenții depindeau de noroc pentru a câștiga premii.

Așa cum se știe, câștigurile din jocurile de cazino nu sunt deloc sigure, uneori nici pentru companiile de jocuri de noroc, veniturile acestora scăzând cu 23% în Europa anul trecut. În schimb, veniturile sunt garantate pentru cei care fac publicitate la operatorii de jocuri de noroc. Cu alte cuvinte, pentru ambasadorii brandurilor. În România, primele reclame cu vedete au apărut după anul 2015. Operatorii s-au inspirat din Vest, în special din Marea Britanie, acolo unde Guvernul ia în calcul să interzică această practică, întrucânt puterea influencerilor este mare și tot mai mulți tineri își deschid conturi la cazinouri online.

Ruleta a strâns multe celebrități în jurul ei

Betano, apreciat de unele siteuri de specialitate ca fiind printre cele mai bune cazinouri online, este operatorul care folosește cel mai mult vedetele pentru promovarea imaginii, pe segmentul de casino. Cel mai important proiect în acest sens a fost „Ruleta Celebrităților”, un serial distribuit pe canalele de social media care prezintă inovațiile și ofertele puse la dispoziția jucătorilor. În fiecare lună, doi influenceri au fost invitați la Ruleta Exclusivă BETANO din secțiunea de Cazinou Live, experiența lor fiind transmisă în direct pe paginile lor de Facebook și Instagram. Au participat: Răzvan Simion și Dani Oțil, Dan Capatos și Sebastian Filcea (Flick Dl. Rimă), Dan Badea și Șerban Copoț, Liviu Vârciu și Giulia.

De asemenea, în fiecare lună din 2021, cazinoul online amintit a desfășurat câte o campanie care a avut propriul amabsador, printre vedetele care s-au asociat imaginea cu promoțiile fiind Raluka și Mira.

„Boss, ești din sticlă?”

Una dintre campaniile publicitare cu cel mai mare impact la public este cea derulată de Vlad Cazino, singurul cazino online cu capital sută la sută românesc. Vampirul Vlad s-a săturat de viața din castelul său transilvănean și s-a mutat la București, unde și-a deschis un cazino… pe Internet. Vlad este un personaj haios, toată comunicarea este făcută într-un stil foarte relaxat. Cum „cine se aseamănă se adună”, ambasador pentru brand a fost ales Cătălin Bordea, unul dintre promotorii conceptului de stand-up comedy în România.

Spoturile publicitare sunt animații în care neîndemânaticul vampir intră în tot felul de încurcături amuzante. Într-una dintre ele, personajul Bordea trece prin cadru vorbind la telefon, astfel că Vlad și prietenii săi nu mai văd meciul de la telefon. „Boss, ești din sticlă?”, i se strigă „din public”, dar comediantul este prea absorbit de discuția telefonică și nu reacționează.

Grasu XXL vrea „casă fie bine”

O altă vedetă care apare des la televizor datorită colaborării cu un operator de jocuri de noroc este Grasu XXL, ambasadorul Casei Pariurilor. Cântărețul de hip-hop este protagonistul unor spoturi prin care se urmărește descrețirea frunților, sub sloganul „Casă fie bine”. Anul trecut, artistul juca la sloturi pe cazino în timpul castingului pentru noi talente muzicale. În cele mai recente reclame, Grasu XXL inspectează felul în care „discipolii” au amenajat o curte pentru urmărirea meciurilor de la Euro 2020.

După ce a promovat PokerStars, Gina Pistol a devenit ambasadoarea Winmasters, împreună cu Dan Chișu. Reprezentanții operatorului au explicat alegerea: „Gina este frumoasă, populară și decentă”.

Dive de cazino

Atunci când Get’s Bet a dezvoltat secțiunea de cazino de pe platforma online și a dorit să mediatizeze schimbarea, a ales-o pe Bianca Drăgușanu ca „vector de imagine. Multe dintre bonusurile ori premiile câștigate de clienți la secțiunea Casino Online au fost înmânate personal chiar de către divă. „Mă simt în fiecare zi ca la 25 de ani chiar dacă am 38.Trăiesc fiecare zi ca fiind ultima”, a spus vedeta, făcând legătura cu adrenalina generată de jocurile de noroc.

La rândul ei, Ruby a devenit imaginea Princess Cazino. Fata simplă, „dintr-o bucată”, a surprins prin apariția în straie de prințesă. „Sunt foarte entuziasmată să intru în rolul de prințesă pentru Princess Casino. Vă promit că voi fi o prințesă generoasă și voi goli visteria castelului pentru voi!”. Ideea alegerii cântăreței a fost explicată de managerii cazinoului: „Așa cum a demonstrat în toată cariera sa de până acum, își trăieste viața exact așa cum îi place și nu se ferește de riscuri”.

Daniela Crudu a apărut doar cu o eșarfă în jurul pieptului, pe care scria „Efbet”. Ambasadoarea acestui brand a făcut turul țării pentru diverse acțiuni de promovare, oprindu-se și pe stadionul din Arad, unde i-a tras la poartă goalkeeper-ului celor de la UTA. „Cruduța” și-a pus imaginea pe multe postere, dar și în spoturi publicitare în care pune stop pe posterior unei mingi, în acord cu imaginea sa de „bombă sexy”.

Așadar, operatorii de jocuri de noroc au ales, în general, două tipologii de vedete pentru a se promova: celebrități cu simțul umorului și dive sexy.

Add a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *